Skeleton Skeleton
стан ремонту Викликати кур’єра

Помилки на дисплеї кавоварки – що вони означають і як їх усунути

Михайло Новік Редактор блогу Skeleton
Михайло Новік
Редактор блогу Skeleton
до статей
4 хвилини
Переглядів:
Помилки на дисплеї кавоварки – що вони означають і як їх усунути

Автоматичні кавомашини оснащені системою самодіагностики, яка повідомляє користувача про несправності або необхідність обслуговування. Кожен виробник використовує власну систему помилок і вказує їх у керівництві з експлуатації. Оскільки багато користувачів не зберігають інструкцію до пристрою й рідко заглядають у неї, потім не можуть знайти розшифровку коду. Щоб допомогти кавоманам, сервісний центр Skeleton зібрав найчастіші помилки кавомашини та рекомендації, що робити при появі того чи іншого коду.

Ремонт кавомашин
Перейти до послуги

Поширені помилки кавомашин

Любителі кави, які ніколи не користувалися автоматичною кавомашиною, неправильно сприймають повідомлення, що з’являються. Варто пояснити, що одні коди повідомляють про поломку, інші — рекомендують зробити декальцинацію, очистити заварювальний блок від кавових олій, замінити фільтр для води та багато іншого. Оскільки ці операції належать до базового обслуговування кавомашини, їх не можна сприймати як поломку.
У деяких моделях використовуються коди для повідомлення про несправності та індикація різних кольорів, що рекомендує провести профілактичні роботи для того чи іншого вузла кавомашини. Також може не бути буквено-цифрових комбінацій як таких. Наприклад, у кавомашинах Delonghi використовуються просто написи. Вони можуть сигналізувати як про обслуговування, так і про поломку. Їх усувають методом виключення — послідовно виконують запропоновані дії. Розглянемо поширені коди помилок кавомашини.
Помилки на дисплеї кавоварки – що вони означають і як їх усунути

Наповніть бачок

Сигнал про відсутність води в резервуарі, несправність «поплавка» або вбудованого датчика. Спершу перевірте резервуар і за потреби наповніть його. Якщо в ньому достатньо води, необхідно замінити «поплавок» або датчик.

Вставте бачок для води

Повідомлення, що вказує на пошкодження резервуара або мікровимикача, який визначає його наявність у пристрої.

Помел занадто дрібний

Помилка, яка свідчить про надто дрібно змелені кавові зерна, використання невідповідного сорту кави, поломку помпи, електромагнітних клапанів або поршня термоблока, забруднення накипом.
Помилка з’являється, коли пристрій не може прокачати воду через гідросистему. Щоб знайти причину несправності, спершу відрегулюйте помел кавомолки та замініть зерна кави. Якщо помилка зберігається, необхідно розібрати пристрій і перевірити всі зазначені вище запчастини.

Порожній бункер для кавових зерен

Повідомлення з’являється, коли закінчилися кавові зерна або мелена кава не надходить у заварювальний блок. Якщо контейнер заповнений зернами, потрібно перевірити кавовід та кавомолку на забруднення. Можливо, жорна в кавомолці не захоплюють зерна або не крутяться. Якщо забруднений кавовід, мелена кава не потрапляє у заварювальний блок.

У деяких моделях повідомлення «Додайте кавові зерна» також з’являється через поломку заварювального блоку або мікровимикача, що реагує на положення його верхнього поршня.

Немає заварювального блоку

Помилка з’являється, якщо відсутній заварювальний блок, пошкоджений датчик Холла на його редукторі, мікровимикач на термоблоці або внутрішня частина корпусу кавомашини.

Неможливо розпочати робочий режим

Сигнал про серйозну несправність електроніки або механічні пошкодження кавомашини. Потрібно провести діагностику всіх запчастин, щоб визначити причину поломки.

Спорожніть контейнер для гущі/відходів

Сигнал про велику кількість жмиху, що накопичився після кількох порцій кави (кількість приготованих чашок залежить від моделі). Щоб обнулявся лічильник порцій, необхідно очистити контейнер для гущі. Якщо помилка знову з’являється після видалення жмиху, потрібно перевірити мікровимикач. Якщо він зламаний, кавомашина не розпізнає вилучення контейнера для гущі, а отже — не обнуляє лічильник приготованих порцій.

Несправний термодатчик

Помилка з’являється, коли кавомашина не отримує сигнал від датчика температури. Він виходить з ладу через механічне пошкодження або природний знос. Поломка усувається шляхом заміни датчика.

Пристрій дуже холодний/перемістіть кавомашину в тепле місце

Нагрів термоблока або пароблока неможливий, якщо кавомашина встановлена в неопалюваному приміщенні. Перемістіть її в тепле місце й трохи зачекайте, поки вона нагріється до кімнатної температури. Якщо температура повітря у робочому діапазоні, потрібно перевірити термодатчик.

Термоблок не нагрівається

Повідомлення з’являється, коли згорів нагрівальний елемент або термозапобіжники. Їх потрібно перевірити й за потреби замінити на нові.

Заварювальний блок несправний

Можливо, заварювальний блок виходить з ладу через механічне пошкодження, руйнування ущільнювачів, сильні забруднення та інші поломки. Також це повідомлення з’являється, коли несправний мотор, мікровимикачі та інші деталі редуктора, через що кавомашина не працює. Щоб усунути поломку, потрібне профілактичне обслуговування (у випадку забруднення), ремонт або заміна несправних запчастин.

Повітряна пробка

Помилка свідчить про потрапляння повітря в гідросистему. Необхідно перевірити стан помпи та лічильника води, очистити кавомашину від накипу й кавових олій. Спробуйте відкрити кран подачі пари або гарячої води, щоб помпа витіснила повітряну пробку. Якщо система не працює, потрібно замовити обслуговування або ремонт кавомашини.
kofemashchiny

Коли звертатися до сервісного центру

У домашніх умовах неможливо усунути помилки кавомашини, які викликані поломкою внутрішніх запчастин. Щоб знайти причину несправності, замовляйте ремонт Delonghi, Bosch, Bork, Kenwood, Philips та інших моделей у сервісному центрі Skeleton.
Майстри виконують професійну декальцинацію від накипу, ремонтують і замінюють запчастини кавомашин. У роботі використовують оригінальні та аналогові комплектуючі. На всі види ремонтних робіт надається гарантія.

Важливо! Ремонт кавомашини власними руками несе високий ризик пошкодження пристрою. Довіряйте роботу кваліфікованим майстрам і пам’ятайте, що непрофесійне втручання може вивести з ладу дорогі запчастини та стати причиною відмови в обслуговуванні у сервісному центрі.

Чому ми

"Зубастий сервіс" більше ХХ років досвіду, ми бачили все!

Тільки кваліфіковані кадри. Знання та досвід праці наших спеціалістів дозволяє впоратися з будь-якими, навіть неординарними задачами.

Ремонтуємо як для себе.

Дорожимо своєю репутацією і Вашою технікою. Оснащення за промисловими стандартами кожної робочої зони і кожного робочого місця.

Працюємо з найкрупнішими рітейлерами.

Алло, Эпіцентр, Комфі, Розетка та ін. довіряють нам гарантійне обслуговування своєї техніки.

Прозорий сервіс.

Кліенти та колеги можуть спостерігати за робочим процесом.