Skeleton Skeleton
стан ремонту Викликати кур’єра

Чому мобільні пристрої не бачать Wi-Fi

до статей
Чому мобільні пристрої не бачать Wi-Fi

Проблеми з підключенням до Wi-Fi виникають через неправильне налаштування мережі, програмні збої та поломку запчастин. Щоб знайти причину, чому мобільні пристрої не бачать Вай Фай, дотримуйтеся наведених нижче порад.

Визначтеся з поломкою

Телефон не підключається до жодної Wi-Fi мережі або підключається, але інтернет не працює? Можливо він відображає список доступних мереж, але не знаходить потрібну? У таких ситуаціях на екрані з’являються різні повідомлення:

  • Не підключається до мережі Wi-Fi. На екрані ви можете бачити постійне отримання IP адреси, спливає помилку автентифікації, сповіщення про збій у підключенні або про автентифікацію мережі при підключенні до Wi-Fi.
  • Підключився до Wi-Fi, а інтернету немає. На дисплеї з’являється знак оклику, повідомлення «Інтернет відсутній» або подібні до нього.
  • Не розпізнає вже знайому мережу Wi-Fi. Потрібно перевірити, чи справний роутер і чи налаштований на «роздачу». Підключіть інший телефон. Якщо його не бачить жодного мобільного пристрою, перезавантажте маршрутизатор і перевірте його кабель на цілісність. Подивіться в налаштуваннях, чи не вимкнена роздача Wi-Fi. Спробуйте змінити вільний канал або скиньте установки.

Незалежно від того, чому телефон не бачить Вай Фай, спочатку переконайтеся, що режим польоту вимкнено. Вимкніть мобільний пристрій, увімкніть та знову підключіться до Wi-Fi. Виконайте наведені нижче інструкції, щоб усунути проблеми в роботі бездротової мережі та роздачі інтернету.

Помилка підключення до Wi-Fi

Якщо телефон не бачить роутер, з яким працював раніше, необхідно в налаштуваннях мобільного пристрою:

  • видалити мережу зі списку доступних;
  • перезавантажити систему;
  • повторно підключитися до Wi-Fi.

Можливо, стався збій і після повторного запуску інтернет запрацює.

Помилка автентифікації та автентифікація при підключенні до Wi-Fi

Причиною виникнення таких помилок є конфлікт між параметрами мережі, які виставлені на роутері та мобільному пристрої. У налаштуваннях маршрутизатора потрібно перевірити регіон, режим роботи, тип безпеки, канал та його ширину. Також проблеми з автентифікацією, через які не бачить Вай-Фай телефон, виникають після неправильно введеного пароля Wi-Fi.

Щоб перевірити або змінити пароль, знайдіть ключ шифрування в налаштуваннях маршрутизатора. Він може знаходитись у розділі бездротового зв’язку, безпеки або стані системи. Щоб дізнатися забутий пароль від Wi-Fi, необхідно:

  • ввести в браузер IP адресу роутера;
  • вказати ім’я користувача та пароль;
  • знайти пароль від Вай-Фай, який ще може називатися ключ WPA-PSK або ключ шифрування PSK.

Якщо не знаєте, яка IP адреса у роутера, перегляньте наклейку на його зворотному боці. Він є набором цифр, введених через точку. Наприклад, “192.168.0.0”.

Телефон нескінченно отримує IP адресу до Wi-Fi

Якщо ввести правильний пароль для підключення, але телефон не бачить Вай-Фай і нескінченно показує «Отримання IP-адреси», необхідно перевірити характеристики бездротової мережі. Повинні бути увімкнені автоматичні налаштування IP. Якщо виставлено статичний IP, змініть його на динамічний (DHCP).

Телефон не підключається до Wi-Fi після оновлення програмного забезпечення

З такою проблемою найчастіше стикаються власники смартфонів з ОС Android, ніж користувачі iPhone. Якщо після оновлення програмного забезпечення, смартфон не підключається до знайомої мережі Wi-Fi, видаліть її з налаштувань і заново. Якщо телефон не бачить Вай-Фай, перевірте налаштування маршрутизатора.

Як настроїти роутер, щоб телефон підключався до Wi-Fi

Якщо телефон не бачить Вай-Фай, роутер потрібно налаштувати на “роздачу” інтернету. У його налаштуваннях спробуйте:

  • змінити один із параметрів режиму роботи;
  • змінити пароль;
  • встановити тип шифрування AES;
  • вибрати регіон, де ви перебуваєте;
  • у полі “Канал Wi-Fi” поставити “Авто”, а ширину змінити на 20/40 MHz;
  • переконатися, що в імені мережі немає літер кирилиці.

Змінивши та зберігаючи налаштування, перезавантажте роутер і повторно підключіться до бездротової мережі.

Телефон підключено до Wi-Fi, а інтернету немає

Подібні проблеми викликані програмним збоєм. Потрібно перевірити, яка дата та час виставлені на смартфоні. У параметрах бездротової мережі прописати “гуглівські” DNS адреси, а в полі “Проксі” поставити “Ні/Вимкнути”.

Телефон не роздає Wi-Fi

Швидше за все, не сумісні діапазони частот на пристроях, які роздають та приймають Wi-Fi. Якщо ноутбук не бачить Вай-Фай від телефону з ОС Android, в налаштуваннях змініть діапазон частот на 2,4 ГГц. Їх можна змінити у вкладці «Підключення». Якщо ноутбук не бачить Вай-Фай від Айфона, дії аналогічні. У налаштуваннях перейдіть до розділу “Режим модему” і переведіть повзунок “Максимальна сумісність” в активне положення.

Як підключити телефон до Wi-Fi, якщо нічого не допомагає

Якщо всі вже перепробували і не знаєте, що робити, якщо телефон не бачить Вай-Фай, скиньте налаштування до заводських. Попередньо зробіть резервну копію даних. Якщо це не допомогло, приносите телефон на ремонт у сервісний центр Skeleton. Майстер перевірить мобільний пристрій та знайде пошкодження. Можливо, буде потрібно замінити Wi-Fi модуль або інші запчастини.

Щоб уникнути випадкових поломок та подорожчання ремонту, не розбирайте мобільні пристрої самостійно. Вони складно влаштовані та вимагають кваліфікованої допомоги. Без знань у сучасній техніці ви можете необережно пошкодити дорогі запчастини. До того ж, майстер має право відмовити в послугах, якщо виявить, що телефон розкривали і намагалися відремонтувати в домашніх умовах.

Чому ми

"Зубастий сервіс" більше ХХ років досвіду, ми бачили все!

Тільки кваліфіковані кадри. Знання та досвід праці наших спеціалістів дозволяє впоратися з будь-якими, навіть неординарними задачами.

Ремонтуємо як для себе.

Дорожимо своєю репутацією і Вашою технікою. Оснащення за промисловими стандартами кожної робочої зони і кожного робочого місця.

Працюємо з найкрупнішими рітейлерами.

Алло, Эпіцентр, Комфі, Розетка та ін. довіряють нам гарантійне обслуговування своєї техніки.

Прозорий сервіс.

Кліенти та колеги можуть спостерігати за робочим процесом.